Actiepagina's

actieaandacht

Rijschool reclame: breng uw actie onder de aandacht!

Het belangrijkste onderdeel van de landingspagina hoort direct in beeld te staan. Als de bezoeker niet snel vindt waarnaar hij/zij opzoek is, zal hij zo weer vertrokken zijn. Om de actie extra aandacht te geven, is het belangrijk dat u maar één specifieke actie onder aandacht brengt en duidelijke call-to-action buttons plaatst. Ook is het belangrijk dat de bezoeker niet hoeft te scrollen voor de call-to-action.

 

googleadwords

De ideale combinatie met Google Adwords

Wilt u gevonden worden op een bepaald zoekwoord zoals bijvoorbeeld “rijschool reclame?” Een landingspagina en een Google Adwords campagne samen bieden uitkomst. Door gebruik te maken van één specifiek zoekwoord op uw pagina en door een Google Adwords campagne kunt u nu binnen de kortste keren hoog scoren in Google. Wij weten op welke zoekwoorden potentiële klanten zoeken en kunnen daar de campagne op afstellen. Tevens is dit een goede rijschool reclame.

 

doelgericht

Doel van een actiepagina

Actiepagina’s hebben als doel de bezoeker over te halen om actie te ondernemen. Dit gaat om één actie, bijvoorbeeld een proefles aanvragen. De hele pagina is dan dus gericht op het doel de bezoeker een proefles aan te laten vragen. Op de pagina worden duidelijk zichtbare call-to-action buttons geplaatst. Het doel van een campagne en dus ook van uw landingpagina is om de bezoeker te prikkelen tot actie.

 

bovenaangoogle

Bovenaan bij Google

Om op korte termijn hoog te scoren in Google is het belangrijk goed gebruik te maken van zoekwoorden. Ook is het belangrijk om een goede structuur aan te houden. Zoekmachines letten hier specifiek op. Zorg er dus altijd voor dat de landingspagina een duidelijke titel heeft en verschillende alinea’s met bijpassende kopjes. Daarbij is het belangrijk dat het zoekwoord bijvoorbeeld “rijschool reclame,” zowel in de titel als in de kopjes meerdere keren terugkomt.

 

Informatie aanvragen

Een moment geduld aub.

Gratis marketingtips

Gratis marketingtips